Windows 8 DNS Ayarlari Degistir

DNS değiştirmek, yasaklı sitelere girişte sizlere yardımcı olacak reklamsız, ücretsiz ve uygulaması kolay bir yöntemdir. Programlama bilgisi gerektirmediği gibi yazılım yüklemenize de gerek kalmaz. 

DNS Degistir
Web sitemizde Windows ve Mac'in yanında mobil cihazlara, dolayısıyla iOS, Android gibi işletim sistemlerine nasıl DNS değiştirme işlemi yapılabileceği konusunda detaylı bilgi bulabilirsiniz. Bu anlatım, Microsoft Windows 8 için hazırlanmıştır.

DNS değiştirme işlemi, başka bir ülkenin DNS sağlayıcısını kullanma olarak kabul edilir ve herhangi bir yasal yaptırımı söz konusu olamaz. Kullanıcılarımız resimlerle destekli anlatımı kullanarak kolaylıkla yasaklı sitelere giriş yapabilir.

Adım 1:
Masaüstü'nde "İnternet Erişimi" sembolüne sağ tıklayın. Ardında "Ağ ve Paylaşım Merkezini Aç" seçeneğine tıklayın.

Windows 8 DNS Degistir Anlatım

Adım 2:
Karşınıza çıkan pencere Denetim Masası\Ağ ve Internet\Ağ ve Paylaşım Merkezi 'dir. Kırmızı ile işaretlenmiş "Wifi" yazısına tıklayın.

Windows 8 DNS Degistir Anlatım

Adım 3:
"Wifi Durumu" penceresinden "Özellikler"e tıklayın.

Windows 8 DNS Degistir Anlatım

Adım 4:
"Wifi Özellikleri" penceresinden seçenekleri aşağı kaydırarak "İnternet Protokolü sürüm 4" ü seçin. Çift tıklayın.

Windows 8 DNS Degistir Anlatım

Adım 5:
"Aşağıdaki DNS sunucu adresini kullan" bölümüne belirtilen DNS adresini yazın.

Windows 8 DNS Degistir Anlatım

"Tamam" demeniz ile işlem tamamlanmış olacaktır. Tarayıcınız açıksa kapatın. Tekrar açtığınızda işlem tamamlanmış olacaktır. Google DNS gibi ünlü servislerin zaman zaman engellenebileceğini unutmayınız.
Güncel DNS adresleri. (Tıkla)